Frukostföreläsning: Inbound Marketing redo för nya dataskyddsförordningen GDPR!

Har ni redan börjat eller funderar ni på att börja jobba med Inbound Marketing? Har ni funderat på hur den nya dataskyddsförordningen kommer påverka ert arbete? Kraven på hur ni hanterar känsliga uppgifter ökar och för den som gör fel kan saftiga böter vänta. Välkommen på vår frukost där vi kommer prata om vad ni behöver tänka på och presentera alternativ som är 100 % framtidssäkrade.

Tid: ca 50 minuter + frågor
När: 8:30-9:30 fredag 9 juni 2017 (frukost kl 8, föredraget startar 8:30)
Var: Maria Bangata 4a, Södermalm, Stockholm, portkod 2244
Målgrupp: Marknads- och säljchefer, webbplatsansvariga, kommunikatör

Innehåll:

På den här frukostföreläsningen kommer vi prata om vad Inbound Marketing är och varför mer eller mindre alla företag och organisationer som inte redan har anammat konceptet kommer att behöva göra det inom kort. Och vi kommer beröra vad nya dataskyddsförordningen kommer innebära i stora drag samt presentera alternativ för er som vill vara säkra.

Kundresan_Hubspot_narrow.png
 
  • Vilka är utmaningarna och vilka kompetenser behövs för att lyckas med Inbound Marketing?
  • Vad innebär nya dataskyddsförordningen för er digitala marknadsföring?
  • Vilka alternativ finns det för er som vill vara säkra på att inte hamna fel?

Kontakta pontus.rosin@wunderkraut.se om du har några frågor